diumenge, 28 de setembre del 2008

Pistes, pistes, pistes....



Hola a tothom!,
aquest quadre evoluciona molt més ràpid que l'altre, i no se si és que la gent va molt perduda o simplement que ningú mira el blog. Com que l'experiència em diu que la gent mira el blog, però que no hi sol escriure (almenys en l'edició passada va passar això, o si més no, no m'imaginava que tanta gent em respongués la temàtica del quadre) he decidit proposar-vos uns dies de treva en les actualitzacions i centrar-me en respondre preguntes. Sí, sí, ho heu entés bé, us proposo que cada persona em pot realitzar una pregunta, ja sigui pel blog o pel mail (pitupujol@gmail.com). Ja sabeu que es diu que una bona pregunta porta implícita una millor resposta, així que us animo a totes i tots que us exprimiu les neurones per tal de fer-me una bona pregunta. No si val preguntar quina és la temàtica del quadre? o qui hi ha representat? o coses tan obvies que sabeu que no us puc contestar. No obstant això, si que em podeu fer preguntes o dubtes que tingueu al voltant dels elements que hi ha representats, l'orígen o jo que se, el que s'us acudeixi!!

Endevant i segur que us contesto!

Sort a tothom!!

1 comentari:

Edu ha dit...

jo sí vols t'hi escric jejee però no tinc ni idea d'aquestea coses....