divendres, 5 de desembre del 2008

Ja tenim vencedor/a!!!!

Avui m'he decidit a fer el sorteig del quadre entre les set persones que l'heu encertat. Val a dir que no tothom que m'ha enviat la resposta ha encertat el tema, tot i que la majoria sí.
La mà innocent en aquest cas ha estat un alumne de la meva classe, el meu predilecte, l'inconfusible... BRAHIM!! Tots aquells que no el coneixeu ja en sentireu a parlar en propers sopars, dinars, o quan ens trobem. Doncs bé, la mà d'en Brahim ha tret la butlleta, i tenia escrit el nom de la Núria Cussó.

Moltes felicitats!! quan vulguis podem quedar i així ja tens un quadre per emportar-te a Albi o a Barberà. A tots els altres no defalliu, els que heu participat i els que no, els qua ho heu encertat i els que no, moltes gràcies per participar i ens veurem en properes edicions.

P.D: Saps que Albi està agermanada amb Girona¿¿??, suposu que deuen col·laborar amb diverses coses, així que ja intentaré donar-te més informació.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ueeee nuria!! felicitaaats
laia:)

Anònim ha dit...

Ja m'explicaràs l'historia d'Albi doncs que sempre va bé! Que bo que m'hagi tocat a mi, jajaja. És la primera vegada que em toca alguna cosa...
Petons